Merhaba arkadaşlar, 
 Şuan ne yazmam gerektiği hakkında pek bilgim yok çünkü bu bizim ilk blog umuz. :)Ben B&clouds ve ShinHye blog u kurduk. Öncelikle kendimizi tanıtsak iyi olur. ^^ Biraz kendimden bahsetmek istiyorum.Ben B&clouds. Dış dünyadaki insanlarla pek ilgili olmadığım için  kitaplar ve müzikler, filmler benim hayatımın özeti aslında. Kitaplar konusunda biraz açgözlüyüm.Müzikte belli bir tarza bağlı değilim. Bende çoğu kişi gibi her tarzdan müzik dinlerim yeter ki hoşuma gitsin. :) Ve filmler... Filmlerde ve dizilerde genellikle Kore yi tercih ediyorum yani kısaca Kore fanıyım diyebilirim. Aslında bu blog u açmaya Kore ile ilgili yazıları okurken karar verdim. Neyse benim hakkımda bu kadar bilgi yeter. :)) Şimdi biraz da ShinHye kendinden bahsedicek.:) 
Annyeonghaseyo arkadaşlar.. :) Sanırım bu biraz benim de arkadaşım gibi kore fanı olduğumu gösteriyor.. :)) Size kısaca kendimden bahsetmek istiyorum.. Bu bizim ilk blogumuz ve ben biraz heyecanlıyım.. Ben Shin Hye. Arkadaşımla beraber bu blogda; koreye dair her şeyi sizinle paylaşacağız. Tabi aranızda Kore fanı olmayan da olacaktır.^^ İşte bu yüzden sadece Kore değil; filmler, müzikler, okumaya doyamayacağınız kitaplardan da bahsedeceğiz. :) Kitap demişken tam bir kitap kurdu olduğumu da söylemiş miydim? Kitapları filmlere tercik ediyorum.. Aynı zamanda filmlerden de Kore filmleri başta olmak üzere komedi, romantik komediyi çok severim.:)  Neyse benim çenem düştü. Blogumuza hoşgeldiniz. ^^
Eveet yine ben B&clouds ^^ yazıyı daha fazla uzatmayalım. Blogumuza gelin ve hep birlikte her türlü konudan konuşalım, sohbet edelim (Oppalar hakkında dedikodularr) ^^ 


0 yorum :

Yorum Gönder